KUTO Sosyal Medya Tanıtımları Sürüyor

KUTO Sosyal Medya Tanıtımları Sürüyor

Kuşadası Ticaret Odası, Kuşadası tanıtımlarına sosyal medya üzerinden aralıksız devam ediyor. Pandemi döneminde de, 1 Haziran itibarıyla geçilen kontrollü normalleşme süreciyle birlikte tanıtımlara ağırlık veren Kuşadası Ticaret Odası, sosyal medya üzerinden yaptığı nokta atışlarla tatilcileri Kuşadası’na davet etti.

Tüm dünyayı etkisi altına alan ve özellikle turizm sektörüne büyük darbe vuran Koronavirüsün etkilerini biraz olsun gidermeyi amaçladıklarını belirten Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan; normalleşme süreciyle birlikte özellikle iç pazarda ve sınır kapılarını açan ülkelerde tanıtımlara ağırlık verdiklerini, paylaşımlarda da sağlık kurallarına uyulması gerektiğini vurguladıklarını söyledi.

HER KOŞULDA TURİZMİN OLMAZSA OLMAZI TANITIM
Akdoğan; büyük umutlarla başladığımız 2020 sezonunu, içinde bulunduğumuz süreçten dolayı ne yazık ki iyi geçirmedik. Çok geç başladığımız sezonda 1 Haziran’dan itibaren sosyal medya üzerinden tanıtımlara yoğun olarak devam ederek önce yerli konuklarımızı, sonrasında da sınır kapılarını açan ülkelerin vatandaşlarını ilçemize davet ettik. Yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yaşadıkları bölgeleri hedefleyerek çıktığımız sosyal medya reklamlarıyla kendilerini ilçemize davet ettik. Çarşılarımıza ve tüm sektörlere bir nebze olsun nefes aldırmayı amaçlayarak, bu kriz döneminde de çözümün bir parçası olmak için sürdürdüğümüz çalışmalarımıza, koşullar ne olursa olsun turizmin olmazsa olmazı tanıtıma ağırlık vererek devam ettik. Kuşadası Güvercin isimli sosyal medya sayfalarımızla 2016 yılı başından itibaren milyonlarca kişiye ulaşarak Kuşadası ismini tekrar hatırlattık. Takipçi sayısı 1.300.000’e yaklaşan Kuşadası Güvercin facebook sayfamızda bugüne kadar 390.532.000 reklam gösterimi, 57.633.281 video Gösterimi gerçekleştirerek, 60.635.774 toplam etkileşim aldık. Aynı isimli instagram sayfamızda da verdiğimiz reklamlarla haftada ortalama 347.000 gösterimle, 1.500 profil ziyaretine ve 250.000 üzerinde erişime ulaşıyoruz. Dedi.

Bu rakamlara ulaşmak için ciddi bütçeler ayırdıklarını söyleyen Akdoğan; üyelerimizin sıkıntılarını üst mercilere ileterek ekonomik ve finansal konularda çözüm bulma noktasında çalışmalarımıza devam ederken, bir taraftan da devam ettiğimiz tanıtım çalışmalarımızla üyelerimiz ve ilçemizin ekonomisine katkı sağlamaya çalışıyoruz. Biz Ticaret Odası olarak çağın gerekliliği ile birlikte ilklere öncelik ederek başladığımız sosyal medya üzerinden tanıtım çalışmalarımıza her koşulda, aralıksız devam ediyoruz. Turizmin olmazsa olmazı tanıtım ama her şeyin başı öncelikle sağlık, biz de tüm paylaşımlarımızda bu mesajı verdik. Tek temennimiz bu sürecin en kısa sürede bitmesi ve süreçle birlikte açılan yaraların bir an önce kapanması. Dedi.

https://www.kuto.org.tr/tr/haberler/